söndag 1 maj 2011

Ingen brasa igår

Igår kväll var vi hos min dotter och den enda brasa jag såg var när vi satte fyr på kolen i grillen. När vi grillat och ätit färdigt gick vi inomhus, det var ju kallt som attan i och med att solen försvann bakom husen. Fick tag på några bilder och t.o.m jag fastnade på den ena. (bakifrån hihihi)

Här står jag och pratar lite med barnbarnet. På bilden håller min dotter yngsta barnbarnet och till höger sitter mitt äldsta barnbarn. :)

Lilla go´a Milla 10,5 månad.

4 kommentarer:

  1. Det är kallt i dag med...men tala med dottern på skype nyss o de hade varmt i Köpenhamn så det kanske kan kommahitåt o värma oss lite :P
    söta barnbarn
    kramiz

    SvaraRadera
  2. hepp var visst samma ett sorry såg fel...

    SvaraRadera
  3. Vi var inte längre ut än på balkongen - med fönstren stängda - och med kofta på.
    Söt liten unge.
    Har börjat klura på vad jag ska ha med till sykollot ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fort solen gick ner blev det svinkallt även i Borås där vi var!!Kram på dig

    SvaraRadera