måndag 23 maj 2011

Första dagen ...

... på Quiltcamp är snart slut.

Jag kom hit vid 10-tiden i förmiddags och då gick Wivi här och väntade. Hon kom till Mörarp redan igår kväll och har sovit ensam i huset. Ja det stämmer, vi är bara två här på Quiltcamp + Åsa. På onsdag är det planerat att Elna kommer och några av mina sykompisar kommer för att vara här över dagen.

Vi har varit jätteflitiga idag. Wivi har sytt en bonad och är nästan klar med framsidan. Jag har sytt en löpare efter ett mönster som fanns i Rikstäckets tidning. Imorgon ska jag macka ihop den och quilta den.

Nu sitter Wivi och jag här med våra datorer och läser mail o bloggar lite. :)

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig vecka, och får mycket sytt...

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på en härliga syvecka. Ser fram emot era resultat.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga du!!!
    Vilka underbara tyger!!!
    Jag blev så glad!!!
    Kramar!!!

    SvaraRadera