måndag 28 februari 2011

Tappat gnistan

Förra helgen startade jag med buset som Maja skickat till mig och tänkte fortsätta lite då och då i veckan men det blev inget av med det.

I mitten av veckan började jag få huvudvärk, en sådan värk som inte riktigt släpper greppet även om man tar piller. Jag har också gått och fruset mer eller mindre hela tiden. Natten blev orolig, vaknade först kl 01, sedan 03 och till slut 05, då gick jag upp fast än klockan skulle ringa 05.30. Var jätteförkyld men har mycket på jobb så jag tog mig dit till slut. Allt gick i slowmotion idag men det jag fick gjort blev ändå ganska bra. När jag kom hem frös jag så jag skakade och la mig i soffan under 1 filt och 1 quilt, ändå frös jag. Mannen kom hem och lade 1 filt till ovanpå. Han tyckte jag kunde lägga mig i sängen för där är varmare. hihihi Jag tror att han ville ha väck mig från soffan, hans revir. :) Jag somnade och vaknade 20.30 och hade fått upp värmen lite. Mannen då ??? jo, han halvsatt/låg i fåtöljen och sov. :)

Nu får jag hoppas att jag blir bättre till slutet av veckan. På lördagen är det månadsträff på ÖQ och på söndagen är det födelsekalas hos min syster. Vill ju också bli färdig med Majabuset innan jag glömmer hur jag tänkt göra.

5 kommentarer:

  1. Hälsningar från en som har en hals som svider!
    Krya på dig!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Krya på dig ordentligt så att vi ses på lördag.
    Kram Eva.
    Ps! J tackar för gratulationerna.

    SvaraRadera
  3. Usch för förkylningar! Drick varmt och kryp under en varm kvilt! Krya på dig!

    SvaraRadera