torsdag 13 januari 2011

Dagarna som gått sedan sist

Nu är det några dagar sedan jag skrev här på bloggen men jag har haft fullt upp att göra.

Michal fyllde år igår och han har inte velat ha några födelsekalas på säkert 30-35 år och han hade tidigare förvarnade alla att så skulle det vara i år också. MEN ... i måndags kväll kom han på den fiffiga idén att han ville bjuda hit barnen med respektive och barnbarn på middag. *hmmm* Jaha, det var bara att börja ringa runt till dem och handla fick vi göra i tisdags efter jobb. Det var ju inte vilken födelsedag som helst heller, han fyllde 60 år. Vilken stress det blev men allt gick bra och alla blev mätta och nöjda. :o)

Nu är det nästan 11 månader tills nästa 60-årskalas här hemma men då är jag vara mer förberedd. :o)

Vet ni vad ... jo, det snöar ikväll ... IGEN. Lagom till att vi börjat få bort snön från gator och trottoarer så kommer det mera. *blääää*

Nu är jag helt slut, tror jag totalt sovit ungefär 3,5 timmar i natt. Nu ska jag krama kudden så jag orkar med en dags jobb till i denna veckan.

På lördag ska jag till årets första träff med Öresundsquiltarna, det ska bli riktigt kul. Då ska jag ta med Muggmattorna jag sydde, de behöver få några stygn på avslutningskanten på baksidan.

God Natt alla och Sov Gott!

4 kommentarer:

  1. Roligt med kalas när väl alla förberedelser är klara. /Kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Wivi; det är roligt med kalas när man hunnit förbereda allt innan :)
    Hoppas ert snöelände snart är över!

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Hälsa till""de mina""på lördag!!Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken "lång" förvarning inför ett 60-års kalas! Kanske lika bra det! Då hann du ju inte bli uppstressad!
    Ha det roligt i morgon!
    Kram Maja

    SvaraRadera